eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa? › Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
    Date: Fri, 28 Feb 2014 21:41:32 +0000 (UTC)
    <leo8b9$dn4$1@node1.news.atman.pl> <leob1e$glb$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lepenr$ijo$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <leprij$vo9$2@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <leq5f9$ae1$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <leqpgv$hb$1@node1.news.atman.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...com ...

    > Czyli nie dość, że ktoś jest chorowity, to jeszcze chcesz go dodatkowo
    > nękać ciąganiem przy nawrocie choroby do sądu?

    Na razie to chcę aby sprawdzono czy reczywiście chory.
    Skoro jak twierdzisz, są to przypadki jednostkowe to ani koszty nie beda
    jakos specjalnie duze, ani wydłużenei procesów nie bedzie miało znaczenia.
    Skoro to tylko jednostkowe przypadki...

    > Żeby to było autentycznie podejrzane musiałbyś ewentualnie wykazać, że
    > poza terminami sądowymi był zawsze zdrowy jak rydz. Albo np.
    > równocześnie okazało się, że pojechał "chory" na narty - to już będzie
    > wyraźny dowód.

    A to juz łatwiej sprawdzić.
    Masz 2 lata, zalóżmy 10 rozpraw i zawsze na czas rozprawy tygodniowe
    zwolnienie.

    > Ale poza tym, przy krótkoterminowych zwolnieniach - nie ma realnej
    > szansy. Twoja propozycja wprowadzenia lotnych brygad medycznej
    > kontroli do dyspozycji sądu jest... chora.

    Jak ładna gra słów.
    Ale zawsze argumentowi BO TAK przeciwstawiam argument BO NIE!

    > Generalnie wszystko co dyskwalifikuje do pracy dyskwalifikuje do sądu.

    Teraz tak.
    Ale ja nie pisze jak jest tylko jak powinno być.
    Skoro sa zwolnienia ktore nie wymagaja lezenia w łóżku to i wizyte w sadzie
    niektore nie przekreslają. Znaczy mogłyby.

    > Och? Dasz głowę? I to dosłownie - domagam się, żebyś uciął sobie
    > głowę, jeśli pojawił się lub pojawi choć jeden taki przypadek ;->

    Rozmawiamy teraz o prawie czy o głupocie urzedników?

    > "Miał pan zwolnienie - a pojechał pan do sądu. W jako sposób?
    > Samochodem? Pan sam kierował? No to co to za kit ze złamanym palcem?"

    Chyba Pan zartuje. Potrafie prowadzic jedzac bułkę i rozmawiajac przez
    komórke a z e złamanym palcem nie?
    Zreszta - mam pokazac?

    > Kłopoty nerwowe są przy sprawie sądowej dość zrozumiałe ;)

    Czepiasz się. Pisze ogolnie o tym ze nie kazde zwolnienie kaze lezec i
    odpoczywac.
    Ale: jeżeli kłopoty nerwowe ze wzgledu na sprawe są podstawą do L4 to ja
    sie poddaje - praktycznie mozemy kasowac sądy... :)