  • Data: 2022-03-04 09:00:36
    Temat: Re: Jenców nie bierzemy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 3 Mar 2022 20:21:35 +0100, Shrek wrote:

    > Niby tak, ale nie do końca - w las można z kałasza pruć, ale javelinam
    > strzelać między drzewami śrenio = trzeba podleźć do skraju.

    Strzelanie z kalasza w las tez kiepski pomysl.
    Lepiej mozdzierzami.

    > I w ten sposób całą ukranię zajęli? ;) Sądzę, że jak ktoś od konwoju na
    > 5 km odejdzie to już nie wróci:P

    Zalezy od sily patrolu. A 2 km ... czy nie za malo?

    > No może - ale w sumie... dopóki stoją to niegroźne. Choć rzeczywiście
    > szkoda tak zostawić.

    Dokladnie - bedziesz strzelał jak ruszą?
    Teraz wykonczyc.

    > Ja jestem przekonany, że ukraincy doskonale znają lokalizację tych
    > kolumn. Choćby z natowskich satelit.

    Zapewne masz racje.
    Czyli co - jednak opl, czy to przy okazji przyneta ?

    > No jednak by pokojowe nato i co gorsza usa zaatakowały. Putin może i
    > nie, ale kacapy tak:P

    Ale to Putin wydaje rozkazy.

    > Nie sądzę... USA raczej nie wyślą tam nic takiego, ze względu na
    > możliwość dodtania się sprzętu ruskim.

    To nie musi byc zaden high-tech.
    I moze miec minę na pokladzie.

    J.