    From: Animka <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jazda po pijaku autostradą to polska norma
    Date: Thu, 1 Aug 2019 00:09:59 +0200

    W dniu 2019-07-31 o 22:10, z pisze:
    > W opozycyjnym radiu dzisiaj zasłyszałem że ludzie klną na potęgę i że to
    > wina pisowskiej władzy. ;-)
    > Disco polo i Ferdynand Kiepski też przyczynili się do panującego obecnie
    > w Polsce prostactwa.

    Czasami disco polo nie jest złe-na odstresowanie się. Fajnie się tańczy
    przy takiej muzyce. W Radiu Wawa gada taki wodzirej trochę ciekawostek i
    to tak, że można wyć ze śmiechu i łzy z oczu ze śmiechu lecą.Na ogól
    jest codziennie od 16-19-stej oprócz sobót.
    Ileś lat temu na weselu mojej siostrzenicy grali Bayer Ful i Świerzyński
    był nawet wodzirejem, gospodarzem. Jeszcze wtedy nie wiedziałam
    konkretnie co to za zespół, ale było po prostu świetnie.

    Wkurzają mnie na wielu kanałach TV te beznadziejne wsiowe kabarety. Drą
    pijackie mordy zamiast zainteresować ludzi czymś inteligentnym (jak np
    monologi Daukszewicza).Ludziom ta wiocha to już się "przejadła", więc w
    sumie w tej telewizji nie ma czego oglądać.
    Te wystawiane przez Sierockiego "koncerty" pokazywane już chyba 20 raz z
    rzędu to pewnie radocha dla pana Kurskiego, poza tym radocha, że
    pokazywanie ciągle tego samego zaoszczędzi dużo szmalu w telewizji (na
    ważne cele?). Ludziom i świniom (nawet} wszystko może się znudzić.

    > Ale już wytłumaczenia jaki to ma związek z Kaczyńskim się nie usłyszałem
    > ;-)

    Czepiają się do jego żony, a ja ją podziwiam za cierpliwość i
    wytrwałość. No i ona w sumie to była raczej ładniejsza od swojego męża,
    który urodą nie grzeszył tak jak i jego brat.

    --
    animka