  • Data: 2019-08-01 07:47:09
    Temat: Re: Jazda po pijaku autostradą to polska norma
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-01 o 06:43, Shrek pisze:

    > I właśnie tych danych w raporcie policji nie znajdziesz. Dlaczego - bo
    > policja ma doświadczenie w "robieniu" statystyki.

    Dwadzieścia lat temu pytałem policjantów czy mają statystyki ilu
    pieszych - ofiar wypadków - miało prawo jazdy. Nie mieli, ale
    uznali by to za cenną informację. Minęło 20 lat i nic się nie zmieniło.

    Kto decyduje o tym jakie dane zbiera policja przy wypadkach?
    Odpytują i wprowadzają dane do arkuszy wg jakiegoś klucza, ale
    kto wymyśla pytania czy definiuje zakres danych?
    To jest rola komendanta głownego? Jakiejs komisji?