  • Data: 2007-08-11 10:25:32
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0708111127520.3396@athlon64 Gotfryd Smolik
    news <s...@s...com.pl> pisze:

    > w tejże kwestii: - primo *nie kasuję*, secundo z czego ma wynikać
    > ten zwyczaj, nagłówek nie starcza? Wrotka wydaje się być niezbędna,
    > message id czytnik sobie znajduje sam.
    Kwestia wygody odpowiadającego. To tylko zwyczaj, ale co ci szkodzi
    zastosować? Tobie bez różnicy, czytającemu wygodniej.

    > A to może tak ;)
    I o to chodzi. ;)

    > Niemniej ze skutecznoscią owego przepisu nie ma to nic wspólnego,
    > ten podatek jest dużo poniżej zagięcia krzywej Laffera :>
    To nie podatek, to zemsta. :>
    Właśnie się chyba załapałem na fotoradar, nie zauważyłem go, qrdę.
    Może być drogo, bo jechałem jak normalny człowiek... :(

    --
    Jotte