    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Date: Mon, 06 Aug 2007 16:10:21 +0200

    Circulus V. pisze:

    > W USA nie ma przymusowych ubezpieczeń, a leczenie takie (właściwie
    > każde poważniejsze leczenie) kosztuje 10 razy tyle co w Polsce.

    Otóż w Usa jest ubezpieczenie "państwowe" wprowadzone przez demokratów.

    http://www.jobpilot.pl/content/service/kanaly/farmac
    ja/system_ochrony_zdrowia.html?Jobs_Session=f39da4b0
    ce325e2f41e5be699978973a&

    I co dziwne właśnie w chwili wprowadzania państwowych ubezpieczeń,
    koszty leczenia wzrosły.

    No i czym mam rozmawiać z kimś kto kwestionuje fakty?

    > A to ma do rzeczy, że najpewniej nigdy nie wpłacisz składek, których suma
    > wystarczy na takie leczenie. Więc nie bajaj, że sam byś pokrył jego koszty,
    > gdyby ci tylko nie pobierali tych 150 zł miesięcznie.

    Ty weź pomyśl na czym polega ubezpieczenie.
    Przecież ja nie zbieram na swoje przyszłe wydatki zdrowotne.
    Ubezpieczenie to nie przymusowe oszczędzanie na rzekome leczenie, tylko
    gra hazardowa, w której rzadko kiedy wygrywasz (czyli dodstsjesz więcej
    niż włożyłeś), zazwyczaj przegrywasz (czyli dostajesz duzo mniej niż
    włożyłeś), a zawsze wygrywa organizator (czyli w naszym wypadku NFZ).

    Jeśli nie rozumiesz tak podstawowych rzeczy, to znaczy tylko że twoja
    edukacja to były kolejne zmarnowne przez "państwo" piniądze. Lepiej było
    ci dać więcej TV oglądać, byłbyś jeszcze "mądrzejszy".

    > Kolejny mit. Ubezpieczenia prywatne to ci mogą zapewnić lekarza pierwszego
    > kontaktu i ewentualnie "poradę specjalistyczną", gdzie specjalista dysponuje
    > kozetką, biurkiem i długopisem. Spróbuj z prywatnego ubezpieczenia leczyć
    > raka albo iść na operację kardiochirurgiczną

    Leniu jeden, za ciebie mam szukać:
    np
    http://www.ubezpieczeniaonline.pl/article.php?id=676
    http://ubezpieczeniaonline.pl/showproduct.php?id=55

    To tylko kwestia ile masz pieniędzy i znalezienia odpowiedniej.
    Dodatkowo NFZ ogranicza rynek, gdyby nie on byłby znaczenie więcej ofert.

    Tak czy inaczej nie chcę by ktoś za mnie myślał.

    > Domyślam się po twojej ignorancji, że niezbyt długo funkcjonujesz jako
    > dorosły człowiek, więc i nie za długo płacisz.

    A ja bez domysłów powiem że twoje rozumowanie jest do kitu ...

    > A ty pomyśl nad jego kosztami. Hint: każdy choruje, a leczenie jest
    > właściwie nieskończenie drogie.

    I co w związku z tym? Po zawiesiłeś taką bezsensowną myśl w powietrzu ...

    > Ze wzajemnością, bezmyślny (choć potencjalny na razie) marnotrawco wspólnych
    > pieniędzy.

    Nie mam i nie chcę mieć z tobą wspólnych pieniędzy. Lepie oddaj to co
    "wydaliśmy" na twoją szkołę ...

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/