  • Data: 2007-08-06 18:35:23
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: Circulus V. <b...@n...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 06 Aug 2007 14:27:39 +0200, Wrak Tristana <n...@s...pl> wrote:

    >Za leczenie i tak płacę, a pobierają kilka stówek...
    >Jedyne co za to mam to druczek chorobowego (bo samo chorobowe i tak płaci
    >pracodawca) raz na rok.

    Bo nie chorujesz - na razie. Nb. w ostatnim czasie staje się w krajach
    rozwiniętych regułą, że na leczenie ubezpieczonego w ostatnim roku jego
    życia jest wydawane więcej pieniędzy, niż niż przez całe jego wcześniejsze
    życie. To jest szczególne ubezpieczenie, zdrowotne - nie od zdarzenia bardzo
    mało prawdopodobnego jak pożar czy powódź, czy kradzież pojazdu, ale pod
    zdarzenia praktycznie *pewnego*. Każdy będzie kiedyś leczony, za wyjątkiem
    tych nielicznych, którzy umrą śmiercią nagłą będąc dotychczas zdrowymi.

    >Spróbuj iść z państwowego.... Jak nie rzucisz odpowiedniej włapówki, to i
    >tak cię najwyżej pochowają...

    To jest demagogia. Zachorujesz, albo ktoś z bliskich, to zobaczysz jak to
    jest. Te łapówki to mit. Chyba, że sam chcesz je na siłę dawać.

    >Przy obecnej pazerności medycznych zapewne.

    Tak, w krajach cywilizowanych 80% kosztów szpitali stanowią płace personelu
    medycznego (w Polsce 40%, ale to trzeci świat). Tylko dlaczego "pazerność"?
    Godziwe wynagrodzenia za trudną i odpowiedzialną pracę, i tylko tyle.

    --
    Pozdrawiam, Bogdan.