    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jaworek
    Date: Sat, 10 Aug 2024 00:30:19 +0200
    <j4ysO.123700$wQFc.30347@fx09.ams1> <v8uaod$r8m$38@news.chmurka.net>
    <wsCsO.99431$lmDe.95215@fx11.ams1>
    <1...@4...net>
    <v92uad$85p$7@news.chmurka.net> <k...@4...net>
    <v934ob$eje$13@news.chmurka.net> <v9399v$k0r$12@news.chmurka.net>
    <v93ai7$eje$29@news.chmurka.net> <v93b05$k0r$19@news.chmurka.net>
    <13daesneo256y$.1h515ntets28o$.dlg@40tude.net>
    <v95tja$pdb$11@news.chmurka.net> <v95uj3$31m$48@news.chmurka.net>
    <v9604h$pdb$15@news.chmurka.net> <v960fb$31l$19@news.chmurka.net>
    <v962e7$pdb$22@news.chmurka.net>

    W dniu 09.08.2024 o 23:41, Shrek pisze:
    > Coś tam jednak sprawdzali. Nawet jak na piękne oczy przyjmowali, to
    > chyba do jakiego systemu wprowadzali że ktoś kto podaje się za denisa
    > jakiegoś tam przekroczył granicę tu i teraz. Więc jak potem zglaszasz
    > się po paszport, to wypada żeby się zgadzało z tym denisem. Skąd jaworek
    > miałby mieć wiedzę o danych które "denis" podał na granicy? A wogóle
    > puszczali wtedy chlopów, zwłaszcza bez dokumentów?

    Zaskoczę Cię. Też nie mam zielonego pojęcia, skąd on miałby wiedzieć,
    co jakiś tam Denis podał. Tylko nie wiem, po co miałby wiedzieć?

    No a przejście płynne do potrzeby uzyskania paszportu, to w ogóle jest
    jakieś kuriozum. Wiesz o tym, ze obywatelom Ukrainy paszporty wydają
    władze Ukrainy? Czemu miałoby dociekać, co Denis podał na granicy?

    --
    (~) Robert Tomasik