  • Data: 2024-08-12 11:05:51
    Temat: Re: Jaworek
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 10 Aug 2024 14:10:39 +0200, Shrek wrote:

    > z twoich poprzednich wypowidzi, że można sobie wejść do urzędu i wyrobić
    > dokumenty na dowolną tożsamość.

    Jakbys nie robił paszportu przez ostatnie kilnanascie lat,
    to panstwo twoich odcisków nie ma, więc sprawdzic nie może.

    Jeśli wyrabiałeś, to jeden czy dwa odciski ma.
    Ale teraz nawet przy dowodzie osobistym pobierają komplet odcisków.

    Na ile cwany ten system dalej, to nie wiem.
    Przydzie ktos, powie że nazywa się Shrek i dowod zgubił,
    to czy sprawdzą czy sie odciski zgadzają? Powinni.

    A jak odcisków Shreka nie ma w bazie ... porównają z innymi,
    i zamkną, bo "pan nie jesteś Shrek, pan jesteś Jaworek" ?

    To wszystko i tak teoria przy możliwości "na Ukrainca".

    J.