  • Data: 2009-07-23 06:31:55
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnh6ec0a.j1n.joshua@tau.ceti.pl...

    > Nie sugeruję, co więcej nie zamierzam bronić tego motocyklisty. On uciekał
    > przed policją, w dodatku chwilę wcześniej dokonano napadu i napastnik
    > uciekł
    > na motocyklu.

    no wiec jednak bywa tak, ze zwykli niewinni ludzie jednak uciekaja przed
    policja, z pelna swiadomoscia tego, ze jest to policja, wiec skad nagle taka
    100% pewnosc, ze w tym wypadku napewno nie wiedzieli?

    > Tym bardziej nie wiedzieli tego idioci-policjanci, zresztą nie wiem czy w
    > ogóle krzyczeli że są z policji (zeznania policjantów się nie liczą -
    > uzgadniali swoją wersję)...

    rownie dobrze mozna powiedziec ze zeznania swiadkow sie nie licza, bo w
    przypadku niewinny znajomy lokales kontra policja, wszyscy beda zeznawac
    przeciw policji