  • Data: 2009-07-23 08:34:50
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnh6g5cu.hn.joshua@tau.ceti.pl...

    > Nie "zwykli niewinni" - motocyklista tak czystego sumienia nie miał

    nie mial tylko prawka, za to grozi mandat 500 zeta
    czy to powod do ucieczki przed pilicja i narazania sie na wyrok?

    > Bo wszystko świadczy przeciwko wersji policjantów - czyli ofiary uciekały
    > przed bandyckim napadem.

    nie wszystko

    > Tak, wszyscy świadkowie sobie pouzgadniali wersje? Zresztą, z Tobą nawet
    > nie
    > ma co dyskutować - zawsze będziesz bronił tych bandytów zasłaniających się
    > blachami (mam na myśli tych konkretnych policjantów, nie całą policję).

    widzisz, problem z toba jest taki, ze opierajac sie na doniesiniach
    prasowych osadziles policjantow i nic do ciebie nie dociera, ja podchodze do
    tego bez emocji i nie oceniam tak jednoznacznei policjantow, bo inaczej
    wyglada swiat podczas takiej akcji a inaczej jak sie siedzie przez monitorem
    i popija kawke, uwazajac ze wszystko jest czarno biale