  • Data: 2009-07-20 15:36:12
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 20 Jul 2009 14:56:45 +0200, szerszen napisał(a):
    > na pewno nie uciekalbym spanikowany bez ladu i skladu

    Ja siebie na tyle nie znam, by wiedzieć dokładnie jak się zachowam na widok
    biegnącej w moim kierunku bandy karków w raczej niezbyt przyjaznych zamiarach...

    > nic nie jest pewne, caly czas jestes stronniczy, nie wiesz co bylo i jak
    > bylo i dlaczego zaczeli uciekac i czy ktokolwiek im cokolwiek zakomunikowal

    Jestem stronniczy bo uważam że to chore gdy policja zachowuje się jak
    bandyci, morduje człowieka a potem zapada wyrok według którego obywatel
    ma być jasnowidzem i domyślić się że ci konkretni bandyci to policja?

    > a skad wiesz ze nie postapili, to ty twierdzisz ze kierowca wpadl w panikie,
    > a panika objawia sie brakiem racjonalnego rozeznania sytuacji, sam sobie
    > przeczysz

    Człowiek ma prawo spanikować, gdy ktoś na niego napada. Policjanci są
    profesjonalistami i mają OBOWIĄZEK wziąć pod uwagę to że zaatakowany
    potraktuje ich adekwatnie do wyglądu - czyli jako bandytów.

    > chyba jednak cos ci sie myli, jakby nie uciekali, to by zyli, i to jedno
    > jest pewne w tej calej sprawie

    Żyliby, gdyby policjanci nie zaczęli strzelać. Śledzili podejrzanych przez
    kilka przecznic - tak trudno było sięgnąć do schowka i wystawić koguta
    choćby pod szybę?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944