  • Data: 2004-11-21 21:03:19
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshtznguymg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Wynika z tego, że nie zna się pan na broni,

    znam się na broni, ale nie gumowej, tylko prawdziwej.

    > Wszystko inne, jako nie pasujące do
    > tezy, ze policja to mordercy jest dla pana nieistotne i niegodne pana
    > uwagi. Czy tak postepuje naukowiec panie doktorze?

    Czy tak postępuje policja panie "sędzio"? Strzela do niewinnej młodzieży?
    I tak możemy w kółko.
    Poza tym gdzie napisałem, że wszyscy policjanci (policja) to mordercy?

    > Czyli rozpoczynając wątek nie wiedział pan ani z jakiej broni strzelano
    > ani jaka amunicją i założył pan, że była to taka broń jakiej używał pan w
    > wojsku. Natomiast policjanci to durnie bo przy wkładaniu magazynka nie
    > zauważyli ze pociski się błyszczą. Mam rację?

    Tak właśnie myślałem, ale okazało się, że to nie tylko ci policjanci, którzy
    nie umieli czytać, ale też ci, którzy dopuścili taką broń i amunicję, której
    nie da się rozróżnić do użytku byli durniami. Tak więc miałem rację a pan
    jest tendencyjny.

    > Znam prawo i je szanuję. Bo prawem jest to co zapisano w ustawach.

    A sprawiedliwość jest w encyklopedii u pana na "S"

    Znam już pana poglądy. Nie oszuka mnie pan.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.