  • Data: 2003-03-10 18:38:14
    Temat: Re: Jakie są obowiązki policji ?
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:b4huai$j8s$1@topaz.icpnet.pl...

    > Czyli nareszcie mamy konkrety.
    > Wstrząśnienie mózgu to niekoniecznie obrażenia pow. 7 dni ale zawsze.
    > Opieprzenie "kilku gówniarzy" może być odczytane jako:
    > Art.217 KK § 2. Jeżeli naruszenie nietykalności wywołało wyzywające
    > zachowanie się pokrzywdzonego albo jeżeli pokrzywdzony odpowiedział
    > naruszeniem nietykalności, sąd może odstąpić od wymierzenia kary.

    kpisz czy nie rozumiesz o czym piszesz?
    Przepisu § 2 nie powinno się stosować jeżeli reakcja z naruszaniem
    nietykalności cielesnej na wyzywające zachowanie się pokrzywdzonego swoją
    intensywnością przerasta wyrażnie zawartość kryminalną czynu pokrzywdzonego.

    > Na świadków raczej bym nie liczył.

    i tu się zgadzam Lepiej zawsze mieć jeden dobry i nie podważalny dowód
    materialny niż jakiegoś świadka.

    > Oczywiście przedstawiam tu " czarne warianty" ale taki już jestem.

    Tak czarne że graniczące z literaturą SF.

    Stan_Z