  • Data: 2003-03-11 12:06:03
    Temat: Re: Jakie są obowiązki policji ?
    Od: "Filip Kafar" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie 5. A co to ma do rzeczy?
    A to, ze w podstawowce ucza podstaw... a ja mialem 6 z polaka, wiec podstawy
    jezyka polskiego znam.

    > Na 8 klasie kończy sie edukację w
    > zakresie języka polskiego?
    praktycznie ? tak ! ;))) nie przypominam sobie, zebym sie czegos nowego
    nauczyl w liceum, a na studiach polskiego juz nie ma (przynajmniej na moich
    o kierunku ekonomiczno-prawnym)

    > Podstaw to uczą w 1-5 klasie.
    nas uczyli do konca 8 klasy

    > Chyba że za moich czasów to dzieci
    > genialne były... Stan wojenny nas tak pobudził intelektualnie albo co?
    >
    > Maddy niespodziewanie genialne dziecko ?????
    pytaj sie rodzicow, albo znajomych, moze cos podpowiedza, mi ciezko w tej
    chwili cos powiedziec nie znajac Ciebie ;)

    pozdrowka
    Kaf