    From: "zeeltom" <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakie mam szanse na pozwolenie na broń?
    Date: Sun, 8 Oct 2006 22:57:42 +0200

    > Chiałem zapytac jakie mam szanse otrzymac pozwolenie na bron do ochrony
    > osobistej, chodzi o bron krotka.

    KBKB czyli krótki bojowy kij bambusowy.
    Poza tym, to wedle prawa nie możesz użyć broni "mocniejszej" niż jesteś
    atakowany. Czyli, jak ktoś cię atakuje nożem, to możesz użyć tylko noża.
    Trzeba przy sobie nosić cały arsenał :-)
    Zapomnij o "klamce". Nie dostaniesz. Mnie kiedyś "pozdrowiono" z "pruszkowa"
    i też nie dostałem. Zaproponowano mi broń gazową.
    A, co ja, jakiś nazista jestem? Tak na marginesie, to "bandziory" nie mają
    zezwoleń, a broń mają, więc w czym problem?