eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaki tryb postepowania do reklamacji › Re: Jaki tryb postepowania do reklamacji
  • Data: 2010-03-17 23:05:02
    Temat: Re: Jaki tryb postepowania do reklamacji
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Bizon pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hnrjgb$qom$1@news.onet.pl...
    >> Bizon pisze:
    >>> Witam!
    >>> Zaistaniala taka sytuacja:
    >>> 1/ przewoznik uszkodzil przesylke
    >>> 2/ reklamacja - brak odpowiedzi w terminie 30 dni
    >>> 3/ po 30 dniach + zapas na poczte wysylane rzadanie zaplaty, zgodnie z uznaniem
    reklamacji
    >>> 4/ brak odpowiedzi
    >>>
    >>> Czy teraz to sie kwalifikuje do sadu? Jesli tak, to jaki tryb?
    >>> Nakazowy, upominawczy czy tylko uproszczony?
    >>>
    >>> Jak oceniacie szanse przewoznika do wybronienia?
    >>> Podstawa prawna - rozporzadzenie ministra transportu z 24 lutego 2006,
    >>> par. 6.1 i 10.
    >>
    >> Do kogo składałeś reklamację? Co kupiłeś?
    >>
    >
    > Reklamacje do przewoznika. Co kupilem nie ma znaczenia..
    > Reklamacja na podstawie uszkodznia mojej wlasnosci.


    Wydaje się, że faktycznie reklamacja jest uznana. Wypada wysłać
    wezwanie (trzeba wysłać, jeśli to sprawa gospodarcza) i można iść do sądu.

    Nie nakazowe.

    Być może upominawcze, ale o tym zdecyduje sąd.

    Uproszczone jeśli kwota poniżej 10 000zł. Inaczej zwykłe.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1