eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaki tryb postepowania do reklamacji › Re: Jaki tryb postepowania do reklamacji
  • Data: 2010-03-18 08:49:18
    Temat: Re: Jaki tryb postepowania do reklamacji
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Bizon pisze:
    > Witam!
    > Zaistaniala taka sytuacja:
    > 1/ przewoznik uszkodzil przesylke
    > 2/ reklamacja - brak odpowiedzi w terminie 30 dni
    > 3/ po 30 dniach + zapas na poczte wysylane rzadanie zaplaty, zgodnie z uznaniem
    reklamacji
    > 4/ brak odpowiedzi

    Taka podpowiedź, przy reklamacjach tego typu warto podać informację na
    jakie konto mają przesłać pieniądze - przyśpiesza znacznie zwrot
    pieniędzy. Przetestowane pozytywnie, nawet od PKP pieniążki trafiły na
    konto zaraz po rozpatrzeniu reklamacji zanim dotarła informacja o
    pozytywnym rozpatrzeniu.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1