eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaka moc ma pieczatka firmy i czy lepiej/wypada/trzeba ja miec? › Re: Jaka moc ma pieczatka firmy i czy lepiej/wypada/trzeba ja miec?
  • Data: 2010-05-06 11:55:05
    Temat: Re: Jaka moc ma pieczatka firmy i czy lepiej/wypada/trzeba ja miec?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WRonX" <WRonX@[-CUT-].WRonX.net> napisał
    > 3. A gdybym mial prywatna praktyke lekarska, to tez nie musze miec
    > pieczatki?

    Pewnie regulują to przepisy szczegłówe. Np. w zakresie obrotu
    farmaceutykami, dot. tego co ma być na recepcie.

    >A moze moge ja sobie wyrobic tak samo latwo, bez dokumentow? :)

    Choćby, to co... Jej bezprawne użycie stanowi czyn karalny.

    > 4. Co z pieczatkami np. firm przeprowadzajacych badania szczelnosci
    > instalacji gazowych - wyrobie sobie taka, podbije sobie, ze wszystko jest
    > szczelne

    Jak wyżej

    >a potem cos pierdyknie i skladam zazalenie? :)

    Nie, ten kto to podpisał dostaje długą listę zarzutów i podbił.

    Może i to coś rozjaśni w zakresie pieczątek "z orzełkiem":
    ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 7 grudnia 1955 r.w sprawie tablic i
    pieczęci urzędowych.
    § 16. 1.Do wyrobu pieczęci państwowych uprawniona jest wyłącznie Mennica
    Państwowa.
    2. Do wyrobu pieczeci urzędowych gmin, związków komunalnych i sejmików
    samorządowych zawierających herb gminy lub województwa są upoważnione
    również wyspecjalizowane podmioty gospodarcze inne niż Mennica Państwowa.