eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaka moc ma pieczatka firmy i czy lepiej/wypada/trzeba ja miec? › Re: Jaka moc ma pieczatka firmy i czy lepiej/wypada/trzeba ja miec?
  • Data: 2010-05-06 13:14:26
    Temat: Re: Jaka moc ma pieczatka firmy i czy lepiej/wypada/trzeba ja miec?
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-06 15:07, Andrzej Lawa pisze:

    > Secundo: rozporządzenie powołuje
    > się na podstawę prawną w postaci... dekretu z 1955 roku. Dekretu nie ma,
    > jest nowa ustawa. Bordello małe ;)

    Dlaczego nie ma dekretu?

    "
    Art. 18. Traci moc dekret z dnia 7 grudnia 1955 r. o godle i barwach
    Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej oraz o pieczęciach państwowych (Dz. U.
    Nr 47, poz. 314, z 1956 r. Nr 7, poz. 43 oraz z 1957 r. Nr 10, poz. 42)
    w części dotyczącej godła i barw Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej.
    "

    --
    spp