eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaka jest odpowiedzialnosc kierownika produkcji za nieprawidłowosci w zakladzie › Re: Jaka jest odpowiedzialnosc kierownika produkcji za nieprawidłowosci w zakladzie
    From: kauzyperda <l...@Z...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jaka jest odpowiedzialnosc kierownika produkcji za nieprawidłowosci w
    zakladzie
    Date: Sat, 21 Jun 2008 15:14:58 +0200

    jan pisze:
    > Witam
    > Mam okazje zostac kierownikiem produkcji w pewnym
    > zakładzie spożywczym ale jak to w kazdym zakladzie, wlasciciele kombinuja
    > aby produkcja byla jak najtansza oszczedzajac na wszyskim .
    >
    > Jaka by byla moja odpowiedzialnosc prawna za ewentualne nieprawidlowsci
    > wynikajace z nieprawidłowych nielegalnych nadgodzin pracownikow lub
    > wypuszczenia na rynek towaru spozywczego nie zgodnego
    > z prawem zywnosciowym . czy to ja odpowiadam czym własciciele w razie wpadki

    W powyzszych dwoch przypadkach generlanie pracodawca, ale na pewno
    fajnie miec jakis "dupochoron" ze w jakims bardzo zlym procederze nie
    uczstniczyles albo probowales mu jakos przeciwdzialac.
    A odnoszac sie do tego, ze na produkcji oszczedza sie na wszystkim, to
    np. w razie nieprawidlowosci przy sprawach zwiazanych z BHP mozesz sie
    spdziewac np. od PIP-u kar pienieznych.

    --
    pozdr
    luck