    From: Doktorant <D...@u...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak zabezpieczyć się przed plagiatem?
    Date: Thu, 22 Nov 2007 01:12:41 +0100

    Dziękuje za odpowiedz. Serwis Plagiat.pl mimo wszystko nie gwarantuje
    mi, że to ja będę autorem tekstu, ale może odstraszy "naśladowców" albo
    raczej ich wydawców. Co do poczty elektronicznej na pewno skorzystam, bo
    niewielki to trud, może nawet na kilka skrzynek tak dla pewności
    prześlę. Myślałem jeszcze o podpisie elektronicznym bądź po prostu
    certyfikowanym znaczniku czasu, ale nie wiem jaki to byłby koszt, musze
    podesłać zapytanie do firm z tej dziedziny. Co do notariusza i stempla
    na każdej stronie to wychodzi mi koszt około 1500zł bez VATu, strasznie
    kosztowne, myślałem też o tym czy by nie zanieść do notariusza płyty cd
    z nagraniem z jakąś taśmą - cos a'la sticker do części komputerowych
    albo po prostu włożyć cd do koperty i tą obstemplować. Muszę jeszcze to
    przemyśleć.
    Jeszcze raz dzięki, pozdrawiam.