  • Data: 2007-11-22 00:19:04
    Temat: Re: Jak zabezpieczyć się przed plagiatem?
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziękuje za odpowiedz. Serwis Plagiat.pl mimo wszystko nie gwarantuje
    > mi, że to ja będę autorem tekstu, ale może odstraszy "naśladowców" albo
    > raczej ich wydawców. Co do poczty elektronicznej na pewno skorzystam, bo
    > niewielki to trud, może nawet na kilka skrzynek tak dla pewności
    > prześlę. Myślałem jeszcze o podpisie elektronicznym bądź po prostu
    > certyfikowanym znaczniku czasu, ale nie wiem jaki to byłby koszt, musze

    Sam znacznik czasu jest darmowy - gdzieś miałem adres strony, do której
    po prostu robiło się upload pliku i ściągało się gotowy plik ze
    znacznikiem. Niestety nie jestem w stanie podać, ale możesz poszukać.

    Teraz więc musisz to jakoś zaszyfrować i/lub podpisać, a następnie
    oznakować tym znacznikiem czasu.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com