  • Data: 2007-11-28 10:43:10
    Temat: Re: Jak zabezpieczyć się przed plagiatem?
    Od: Doktorant <D...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    21.11.2007 10:39 - Garvey:
    > mozesz zaladowac swoja prace na http://www.plagiat.pl
    > coraz wiecej uczelni sprawdza tam prace
    >
    > zakladasz konto, wysylasz plik na serwer, zezwalasz na dodanie go do
    > bazy (nie zapomnij podac swoich danych, zeby w przyszlosci, gdy beda
    > weryfikawac twoja prace w systemie, nie stwierdzili 100% plagiatu :P)
    >
    > od tego momentu kazda sprawdzana praca bedzie porownywana rowniez z
    > twoja praca

    Czy używałeś już tego serwisu że wiesz, że na pewno tak działa?
    Wg FAQu twoja praca jest dodawana do bazy która służy do porównań tylko
    w momencie gdy używasz konta z abonamentem, a to jest przewidziane dla
    uczelni, wydawnictw i właścicieli stron www. Czyli szary Iksiński może
    sobie porównać swój elaborat z bazą i internetowymi zasobami, ale jego
    praca już nie będzie w bazie do porównywania.
    Mój wydział ma tam abonament, ale pewnie żeby w imieniu uczelni tam
    dodać pracę będę musiał uzyskać podpis promotora czyli dupa.
    Pzdr