eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak szczepionka - placebo - może wygenerować 88% odporności? › Re: Jak szczepionka - placebo - może wygenerować 88% odporności?
  • Data: 2022-10-26 15:32:19
    Temat: Re: Jak szczepionka - placebo - może wygenerować 88% odporności?
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.10.2022 o 15:09, _Master_ pisze:
    > Za kilka lat pokażą się naukowe badania o tym że polityka wobec kowida
    > była BŁĘDNA i że odporność najefektywniej populacja zdobywa w sposób
    > naturalny.

    Czyli wynalezienie szczepionki np. na ospę było błędem?
    Ależ się ludzie pomylili ją wynajdując...

    Czy wywożenie ludzi chorych na trąd na niezamieszkane wyspy, to
    naturalny sposób nabierania odporności, czy sztuczny?

    > I że kasa zmarnowana na tarcze gdyby poszła na LECZENIE wszystkich a nie
    > tylko covidowców uratowałaby więcej obywateli.

    Najefektywniej było ich nie wywozić i zaoszczędzić tę kasę na leczenie
    innych z innych chorób?

    Bo widzisz, teraz gdy mamy lekarstwa na trąd, to można nawet naukowo
    udowodnić, że wywożenie ludzi chorych na trąd na bezludne wyspy, to
    błędna polityka. Taniej jest podać setce ludzi lekarstwo, niż przepalać
    tony mazutu transportując ich statkiem.

    > Wspomnicie moje słowa i Konfederacji ;-)

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr