    From: venioo <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak sie ma predkosc?
    Date: Sun, 10 Jun 2007 20:55:31 +0200

    PAndy pisze:
    > ciach - wez chlopie przejdz sie gdzies za granice... np Niemcy,
    > Holandia, Szwajcaria - nauczysz sie jak sie jezdzi w cywylizowanym
    > kraju, moze wyzbedziesz sie tej dziwnej maniery ktora przesladuje wielu
    > Polskich kierowcow ktorzy zachowuja sie jakby nigdy nie byli pieszymi.

    yyy... jakiej maniery? bo niezbyt zrozumialem. chodzi mi o bledne
    postrzeganie przejscia dla pieszych jako "najbezpieczniejszego miejsca
    na ziemi", bo bezpieczny to powinien byc chodnik, a wchodzac na
    przejscie wypadaloby sie rozejrzec czy nic nie jedzie, a nie w pozycji
    "polknalem kij od miotly" wchodzic i sie cieszyc, jak zaje..fajnie
    piszcza opony hamujacych pojazdow... a Ty mylisz pojecie pieszego ze
    "swieta krowa" i jeszcze nie znajac mnie, chcesz mnie uczyc kultury jazdy?
    i tak sie sklada, ze troszke zjezdzilem krajow, i za absurd uwazam
    przepisy belgijskie, a niemiecka kulture jazdy najlepiej widac, jak
    tylko Niemiec przekroczy nasza granice i zapier...la az sie kurzy...
    --
    venioo