  • Data: 2007-06-10 19:24:27
    Temat: Re: Jak sie ma predkosc?
    Od: "PAndy" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "venioo" <v...@i...pl> wrote in message
    news:f4hhnk$r5e$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > yyy... jakiej maniery? bo niezbyt zrozumialem. chodzi mi o bledne
    > postrzeganie przejscia dla pieszych jako "najbezpieczniejszego miejsca
    > na ziemi", bo bezpieczny to powinien byc chodnik, a wchodzac na
    > przejscie wypadaloby sie rozejrzec czy nic nie jedzie, a nie w pozycji
    > "polknalem kij od miotly" wchodzic i sie cieszyc, jak zaje..fajnie
    > piszcza opony hamujacych pojazdow... a Ty mylisz pojecie pieszego ze
    > "swieta krowa" i jeszcze nie znajac mnie, chcesz mnie uczyc kultury
    > jazdy?
    > i tak sie sklada, ze troszke zjezdzilem krajow, i za absurd uwazam
> [...]

    dlatego czerpac nalezy z wzorcow Niemieckich a nie kultywowac Polskie -
    pieszy w poblizu przejscia jest swieta krowa i ma bezwzgledne
    pierwszenstwo - a swieta krowa jest chocby z tego ze nie ma egzaminu na
    chodzenie za to jest egzamin na prawo jazdy a wiec to kierowca musi
    posiadac umiejetenosci ktore nei sa wymagane przez pieszych - caly
    kodeks drogowy jest po to by regulowac ruch pojazdow a nie pieszych -
    kolizja pieszych konczy sie czym? guzem na glowie? zlamana reka?
    Zycie pokazuje ze wlasnie przepisy belgijskie z gory zakladajce ze
    pieszy wtargnie na jezdnie sa najrozsadniejsze.