  • Data: 2004-10-08 11:43:17
    Temat: Re: Jak sie im odwdzieczyc
    Od: "Maciu" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak sie nie znasz, to sie nie zabieraj za kupowanie aut. Proste jak
    > jebanie. :-D

    moze sie nie znam, moze sie znam. kupilem pierwszy raz w polsce auto, nie
    wiedzialem ze dookola tylu oszustow i geji, widocznie ty to przerabiasz na
    codzien. pewnie nawet sam tak oszukujesz, wiec zwracam honor, faktycznie
    glupek ze mnie

    moze i dla ciebie jebanie jest proste, bo wystarczy facetowi w dupe wsadzic
    i po sprawie, nie wiem nie probowalem, w kazdym razie wiem juz skad twoje
    kompleksy sie biora.
    reasumujac: trafilem na kafara geja i do tego oszusta na grupie, uff
    strasznie ich ostatnio duzo wszedzie.

    faktycznie trzeba uwazac.