  • Data: 2004-10-08 12:36:13
    Temat: Re: Jak sie im odwdzieczyc
    Od: "Maciu" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiesz co filipku, gdyby nie fakt ze jestes z trojmiasta to bym pomyslal ze
    to ty mi wcisnales tego szrota, jesli mozna go tak nazwac.
    bo po pierwsze:
    auto nie ma nawet w cm2 uszkodzonej podlogi, problem polega na tym ze
    mialbyc uszkodzony blotnik i tak to wygladlo, natomiast po zdjeciu blotnika
    uszkodzone jest to co pod spodem, czy jak to sie nazywa. Za cwaniaczka sie
    nie uwazam, bo niby czemu? sprzedalem auto ktorym jezdzilem przez ostatni
    rok, mimo ze bylem z niego zadowolony, bo potrzebowalem zmienic na cos
    wiekszego i wygodnego w czym moglbym wozic swoje dzieci. Pokusilo mnie i
    teraz bede bulil za cos czego nie mialo kompletnie byc. Zawsze kupowalem
    auta za granica, z tego wzgledu ze wiedzialem co biore. ale nie mialem czasu
    na jezdzenie po szrotach wiec znalazlem w kraju.
    Napisalem tutaj, zeby sie spytac co moge kolesiom w ramach kolezenskiej
    wdziecznosci zrobic.
    A trafilem na kolejnych bucow, ktorzy to cala zgraja siedli na mnie jak kura
    na jajku.
    I wlasnie za to kocham ten kraj.
    Piekny.
    Zyc nie umierac.
    faktycznie splyne stad bo jak wszedzie tacy mili sa ludzie to tylko siedziec
    w domu i nie wychodzic.
    a odnosnie mojego adresu ktorego sie tak przyczepiliscie, zostawcie w
    spokoju PAM, bo to jedna z najlepszych uczelni tego typu w kraju, a ja sie
    mam do niej tak jak filipek do inteligencji