  • Data: 2004-10-08 12:31:21
    Temat: Re: Jak sie im odwdzieczyc
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Galis napisał:
    > Właśnie to jest dyskusja na grupie, jak ktos spyta o cos konkretnego to
    > nie ma chetnych do odpowiedzi ale jak juz dyskusja schodzi na teksty typu
    > "pocałuj mnie w dupe" to już po kilkadziesiąt postów od znawców.
    > A rasumując sytuacje to rzeczywiscie kolesia zrobili jak dziecko, ale
    > problem to jest chyba w czyms innym, a mianowiecie to że nacią się na
    > oszustów, a nie to że on zrobił z siebie idiotę.

    Póki co , zadał pytanie dotyczace ZEMSTY ... pod pl.soc.prawo to to
    nie podlega ...

    Na sugestie dotyczące samego frajerstwa pytającego odpowiedział dużą
    ilością błota ... Cóż ...
    Nie sądzę by chciało się komuś tu dyskutować z nim na zasadzie jak się
    zemścić na kimś za moją głupotę ... nie ta grupa ... Do rzeczowej
    dyskusji nikogo nie zachęcił choćby brakiem rzeczowego pytania w
    kwestii prawa ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900