  • From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak się bronić przed dostawcami internetu?
    Date: Tue, 31 Aug 2010 16:16:49 +0200

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/i5j0hb$jkh$1@node2.ne
    ws.atman.pl
    *Icek* napisał(-a):

    > to teraz weź sobie wyobraź, że jesteś w mniejszości i Ci WM podejmuje
    > uchwałę, że odcina Ci prąd, gaz, wodę, internet i telefon. Bo mają
    > większość to chyba mogą nie ?

    Bredzisz. Prąd, wodę, gaz mam dostarczaną _istniejąca_ infrastrukturą,
    wymaganą przez odpowiednie przepisy. Ale wyobraź sobie że w budynku nie
    ma instalcji gazowej, bo może nie być i wszyscy mają gaz z butli. Tylko
    Ty masz ochotę założyć sobie instalcję gazową. Spróbuj to przeprowadzić
    bez zgody WM. A dostęp do internetu jest. A że od innego operatora niż
    chce ten skorumpowany (nie bez powodu to piszę, bo pewnie tak jest;
    obietnica darmowego lub tańszego dostepu) mieszkaniec, to jego problem.
    Nie ma takiej możliwości żeby we WM jednostka "fundowała" większości
    tego, czego ona sobie nie życzy. Może być nawet na to odpowiednia
    uchwała, którą odszczepieniec ma prawo zaskarżyć w sądzie.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675