  • Data: 2010-08-31 16:39:02
    Temat: Re: Jak się bronić przed dostawcami internetu?
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Owszem, *mogli* ale nie musieli. Nie każdy budynek ma rozprowadzoną
    > infrastrukturę tego typu. Jest to wygodne ale i kosztowne. Natomiast
    > maja pełne prawo

    i dlatego, ze mogli a nie musieli nie maja tych miejsc i kolejny operator
    zrobi swoje kable (jak bedzie mial klientow bo dla samych kabli tego nie
    robi)

    > Powinno? Raczej można, przymusu nie ma, ani w prawie budowlanym, ani w
    > uchwale o wspólnotach mieszkaniowych. Starczy.

    tak, dlatego, że nie ma przymusu to banda idiotó zwana zarządcami
    nieruchomości gdy przeprowadza remont nie myśli o infrastrukturze. I później
    jest zonk

    > Współwłaścicielowi który jest jak yeti? Obawiam się że jak już ktoś
    > wcześniej napisał, jeśli współwłaściciel chce wykorzystać do
    > przeprowadzenia kabli części wspólne to musi uzyskać zgodę pozostałych.
    > Więc kolejny raz nic nie muszą.

    muszą, zmusza ich do tego PT oraz nowa ustawa o wspieraniu rozwoju usług i
    sieci telekomunikacyjnych (Dz.U.2010.106.675)

    > Jasne, i właśnie dlatego właściciele w umowach najmu zapisują kilka
    > punktów na temat nie robienia na własną rękę zmian w lokalu i
    > przywróceniu go po okresie wynajmu do stanu pierwotnego oraz zwrotu w
    > stanie niepogorszonym. Tym bardziej najemcom nie wolno dziurawić klatki
    > schodowej.

    ale to dopiero nic nie wnosi do sprawy. Najemca chce mieć internet i możesz
    mu naskoczyć. On chce i jak będzie chciał to do tego doprowadzi, że będzie
    miał.

    Każdego dnia spotykam się z burakami twierdzącymi "Ja mam TPSA i mu działa
    dobrze, niech tamten sobie weźmie TPSA i nie robi problemu".

    Icek