  • Data: 2010-08-31 16:11:05
    Temat: Re: Jak się bronić przed dostawcami internetu?
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-31 17:27, RadoslawF pisze:

    > Punkt dystrybucji dla sąsiednich bloków to może być antena na dachu,
    > kable na klatkach schodowych idące do mieszkań raczej takim
    > punktem nie będą.
    Zgoda na antenę, ale np. okablowanie puszczone po klatce żeby wyjść
    gdzieś na przewieszkę już będzie.

    Więc albo jest to nowy konkurencyjny dostawca
    > który puści te kable lub nie będzie konkurencyjny i nie puści.
    > Pominę milczeniem że ktoś temu dostawcy w imieniu wspólnoty
    > zgodę na wejście na blok jednak wydał, to oznacza że pretensje
    > o kabel maja nie lokatorzy tylko jeden zainteresowany z jakiegoś
    > powodu aby ten dostawca swojej instalacji nie kładł.

    Albo czytaliśmy inny post albo ja już nie wiem, ale Marek wyraźnie pisze
    o *braku zgody* mieszkańców (WM), którym "operator" wmawia że ma prawo
    wejść na ich nieruchomość ze swoją infrastrukturą na podstawie jakichś
    wydumanych przepisów, posiłkując się do tego rzekomym zapotrzebowaniem
    JEDNEGO lokatora na jego usługi.

    --
    MZ