  • Data: 2010-08-31 13:47:08
    Temat: Re: Jak się bronić przed dostawcami internetu?
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-31 15:39, Icek pisze:

    > to teraz weź sobie wyobraź, że jesteś w mniejszości i Ci WM podejmuje
    > uchwałę, że odcina Ci prąd, gaz, wodę, internet i telefon. Bo mają większość
    > to chyba mogą nie ?
    >
    > I zastanów się czemu Ci z mniejszości mogą chcieć skorzystać z internetu
    > albo telefonu niekoniecznie od jednego monopolisty wskazanego przez WM.

    Przestań w końcu nadinterpretować, wymyślać i wypisywać te bzdury. I
    podaj adres, to przyjadę Ci położyć infrastrukturę sieciową żeby moja
    firma mogła Ci świadczyć usługę dostępu do internetu. Nie obchodzi mnie
    że nie chcesz, uratuję Cię przed monopolistami którzy teraz Cię
    obsługują. No dawaj ten adres albo skończy bredzić o odcinaniu mediów i
    monopolistach itp.

    --
    MZ