  • Data: 2004-11-03 21:28:36
    Temat: Re: Jak rozegrac by nie dostac mandatu..
    Od: Psychik <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 3 Nov 2004 22:21:59 +0100, Tomek napisał(a):

    > wiesz co... mam ciebie w ...., zaloze sie ze nie raz popelniles podobne
    > wykroczenia a teraz piszesz jakbys byl czysty jak lza. Kto jest bez winy
    > niechaj pierwszy..... dalej chyba znasz.

    tey, z choinki sie urwales? jestes na pierwszym roku studiow? nigdy nie
    slyszales, ze mandat TANiEJ jest przyjac mandat?
    zaplac i nie truj. jak nie masz teraz pieniedzy, to mozesz za jakis czas.
    nikt Ci glowy z tego powodu nie urwie. jednak im pozniej, tym zwiekszasz
    swe szanse na niezaplacenie... (IMO)

    --
    Psychik