  • Data: 2004-11-04 08:43:17
    Temat: Re: Jak rozegrac by nie dostac mandatu..
    Od: "Tomek" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin <n...@x...pl> napisal nam:

    > Prawo ruchu drogowego. Rozdzial 2 art 13. Masz linka i sie poucz ;)
    > http://www.prawojazdy.com.pl/display.php?site=79#d2r
    2

    5. Na obszarze zabudowanym, na drodze dwujezdniowej lub po której kursują
    tramwaje po torowisku wyodrębnionym z jezdni, pieszy przechodząc przez
    jezdnię lub torowisko jest obowiązany korzystać tylko z przejścia dla
    pieszych.

    mnie wyklucza :-( ale dobrze wiedziec na przyszlosc :-)

    Pozdrawiam tych normalnych a nie udajacych swietoszkow (gdybym ukradl babci
    torebke, zesr... sie na chodnik to rozumiem a tak?)