  • Data: 2004-11-04 08:50:21
    Temat: Re: Jak rozegrac by nie dostac mandatu..
    Od: "Tomek" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof <k...@i...pl> napisal nam:

    > Po takiej wstawce to cisnie sie jedno na usta: sloma ci z butow
    > wystaje...

    siur...byles, widziales jacy dzielni i twardzi i malo uprzejmi?
    Akurat co do policji to mam lepsze zdanie niz o tych strazakach miejskich,
    pod uczelnia nie ma prawie miejsc do parkowania ale jak ktos zaparkuje na
    chodniku (szerokim jak cholera) to zaraz sie zjawia dzielni SM i blokady na
    kola zakladaja, a okolica jest cholernie obsrana przez psy - na chodnikach,
    jakos nigdy nie widzialem by z tym walczyli, pola minowe sa ok widac.
    Cwaniaczkow prawdziwych handlujacych jakimis kradzionymi kwiatami z grobow
    nie tepia. Jaki mam dochod wykazac jak nie zarabiam...?

    i nie pisz o samochodach bo akurat bylem pieszo.