eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak napisac upowaznienie do wykonywania czynnosci prawnych w imieniu innej osoby? › Re: Jak napisac upowaznienie do wykonywania czynnosci prawnych w imieniu innej osoby?
  • Data: 2007-09-22 20:06:30
    Temat: Re: Jak napisac upowaznienie do wykonywania czynnosci prawnych w imieniu innej osoby?
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pawel Lenart" <p...@g...com> wrote in message
    news:1190319840.473847.23880@22g2000hsm.googlegroups
    .com...
    > Witam.
    >
    > Ojciec przebywa na stale za granica i chce mamie wystawic upowaznienie
    > notarialne do wykonywania czynnosci prawnych w jego imieniu (zadnego
    > kupna, ani sprzedazy). Chodzi o sytuacje typu bank, urzad skarbowy,
    > itp. Jak powinna wygladac tresc takiego upowaznienia? Bo chwilowo jest
    > w Polsce i chce to zalatwic.

    Korzystam z notarialnego pełnomocnictwa ogólnego i jest dokładnie tak jak radzi
    jureq - wizyta u notariusza i kilkadziesiąt złotych.
    Do tej pory nie miałem problemów załatwiając różne sprawy.
    Na wszelki wypadek dobrze abyś miał możliwość jako pełnomocnik uzyskania odpisów
    w razie potrzeby, tzreba to wpisać w akcie - w szczególnych przypadkach trzeba
    będzie pozostawić oryginał wypisu.

    Zwróć jednak uwagę że problem będzie z bankami o których wspominasz.
    Tutaj pełnomocnictwo notarialne nie wystarczy, trzeba pełnomocnictwa załatwić w
    każdym z banków.

    TomekD