  • Data: 2010-12-03 12:25:21
    Temat: Re: Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błagam
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (03.12.2010 13:50), Krzysztof wrote:
    > "mvoicem" <m...@g...com> napisał

    > Chyba zależy od środowiska.
    > Wśród moich bliższych czy dalszych znajomych ci, którzy mają więcej niż
    > dwójkę dzieci, to najczęściej ludzie przy dużej kasie, prowadzący prężne
    > firmy lub pracujący na wysokich stanowiskach. Nie uważam, że są głupi i
    > nie potrafili się zabezpieczyć.

    Też tak nie uważam, ale wg mnie jesteśmy w mniejszości :). Dla
    większości jest to rodzina wielodzietna, dla całkiem sporej części -
    patologia.

    A jeszcze niech się zdarzy że taki trój/czwórdzieciaty człowiek nie jest
    człowiekiem "przy dużej kasie na stanowisku"? No to patologia i opiekę
    społeczną na nich nasłać. Jak wierzący - to dodatkowo ciemnogród.

    p. m.