  • Data: 2010-12-03 13:34:06
    Temat: Re: Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błagam
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > Brzmi fajnie, ale się średnio sprawdza. Ubezpieczalnie to nie Caritas.
    > One chcą zarabiać. Ubezpieczenia są dobre od rzadkich i nagłych ataków
    > typu ,,1 dom na całą wieś się spalił, więc wypłacimy ubezpieczenie''.

    Ale chodzi mi o ubezpieczenie na wypadek śmierci męża.
    Np. na 500 000 zł. Przy odpowiednio wysokich zarobkach koszty składek nie
    są jakieś powalające.
    Zdaję sobie sprawę, że do końca życia to nie starczy, ale zakładając
    wydatki na poziomie 5000 zł miesięcznie (matka + 3 dzieci), czyli bez
    żadnego rozbuchania, ale też i na przyzwoitym poziomie, to taka kobieta
    pożyje 8 lat z_samego_ubezpieczenia.
    8 lat to czas, by spokojnie mogła znaleźć pracę i zacząć utrzymywać się
    samodzielnie.
    Zresztą nikt chyba nie postuluje, by kobieta dożywotnio siedziała w domu,
    przy garach. Chodzi jedynie o ten okres, gdzie najzwyczajniej w świecie
    jest osobą niedyspozycyjną pod względem zawodowym, a tym samym mało
    atrakcyjną dla pracodawców.

    K.