  • Data: 2010-12-03 13:16:53
    Temat: Re: Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błagam
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-12-03, Krzysztof <k...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Z ubezpieczenia na życie, które ufundował jej mąż, bo go było na to stać,
    > ponieważ nie musiał płacić z(us)odziejom?

    "Nie ubezpieczymy Pana, ponieważ ma pan wady genetyczne od dzieciństwa".
    Napieraj co dalej. Jak Ci to pomoże, to z jednym takim nieubezpieczalnym
    właśnie dyskutujesz. Tzn. ubezpieczyć się niby mogę, ale mam duużą listę
    wykluczeń, jak również mocno podniesioną składkę.

    > A w przypadku rozwodu - podział majątku lub alimenty.

    Zależne wysoce od sądów, więc wiesz...

    > Tylko to sobie trzeba odpowiednio wcześniej zapewnić ;-)

    Jasne. I wszyscy się muszą we wszystkich przepisach i kruczkach
    świetnie orientować. I nigdy nie popełniać błędów, które przerzucą
    się na całe pokolenia (np. bankructwo, które położy łapę na cały
    fundusz emerytalny, dom itp - o co nie jest trudno np. w przypadku
    prowadzenia DG).

    No litości. Ja rozumiem, że można dążyć do jakiegoś udoskonalenia
    systemu, ale gloryfikowanie takich pseudo prostych rozwiązań jest
    głupie maksymalnie.

    Po cholere nam w ogóle kraje, wspólny język, waluty, kultura,
    jak i tak naczelną i jedyną świętą jednostką która musi sobie
    zawsze radzić we wszystkich sytuacjach jest tylko i wyłącznie
    "rodzina"? A jak ktoś nie ma, to z buta. No sorry, ale to jest
    głupie w chuj. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl