    From: Circulus V. <b...@n...polbox.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Date: Thu, 12 Jul 2007 20:11:11 +0200

    On Thu, 12 Jul 2007 19:38:52 +0200, los <u...@e...net> wrote:

    >to akurat zły przykład, bo mowa jest o osobach nie spożywających mięsa
    >(i to z określonego powodu, który wcześniej przytoczyłem) a nie tylko
    >kochających swoje pupilki, bo takich jak Rudolf H. to w historii(i nie
    >tylko), jest od metra. Chyba gorzej będzie ze znalezieniem wegetarianina
    >pokroju Rudolfa...
    >może jednak coś w tym jest?

    OK, to jestem w stanie zrozumieć. Rozumiem w jakiś sposób nawet
    tybetańskiego mnicha, który idąc odgarnia miotełką owady i robaczki ze
    ścieżki, żeby broń Buddo któregoś nie rozdeptać.
    Ale nie toleruję zakłamańców, którzy mięso jedzą, w skóry się ubierają,
    skórzane torebki noszą, a święcie się oburzają na uśmiercenie nieznośnie
    ujadającego psa lub nadmiernie rozmnożonych kociąt. Obłuda jak u Dulskiej.
    I żeby to była jedynie ich nieszkodliwa fanaberia. Ale niestety nie jest, bo
    ci psiarze w imię swojej spaczonej psiej ideologii terroryzują całe miasta
    srając na skwerach, w parkach i na trawnikach, oraz puszczając luzem
    zwierzęta, które mogą być groźne dla innych ludzi.

    --
    Pozdrawiam, Bogdan.