  • Data: 2012-01-19 10:35:08
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-19, SQLwiel <w...@g...com> wrote:

    [...]

    > Przyznajesz więc, że nasza "cywilizacja" uczyniła nas niezdolnymi do
    > skutecznej i bezwzględnej obrony z odebraniem życia bandycie włącznie.

    Ależ skąd. Zawsze były jednostki które sobie z tym lepiej radziły, a inne
    gorzej. Szkoły też zamkniesz? Albo wysyłasz dzieci do szkoły prywatnej
    i uczysz je posługiwać się bronią jak osiągną 8 lat?

    > Dobrze wyszkolony pies zdolny do zabijania na rozkaz kosztuje tyle, co
    > telewizor (ok, niewidomemu niepotrzebny, więc może porządny komputer z
    > gadżetami dla niewidomego), którego ten pies miałby bronić. Oczywiście
    > pies szkolony nie "za unijne pieniądze", bo wtedy kosztuje 15k, ale "za
    > prywatne pieniądze na prywatne zlecenie".

    A, czyli już muszę wydać na pieska do zabijania. Potem na jego utrzymanie.
    A i tak gwarancji w sumie nie będzie. Pies przed kulą w łeb nie ochroni,
    co najwyżej przed bezpośrednim atakiem.

    > OK, ale nie narzucaj swojego wyboru innym. Nawet, jeśli takich jak Ty
    > będzie większość. Większość na ogół nie ma racji.

    Ah. A to co Ty proponujesz, to nie jest narzucanie? Ciekawe.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl