  • Data: 2012-01-19 10:26:33
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-19, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Czy na przykład mam teraz uwierzyć, że kobiety w wieku 60-67 lat i
    > mężczyźni w wieku 65-67 lat nagle zaczną kraść i mordować?

    Widać nie miałeś "przyjemności" mieszkać w okolicy dzielnic gdzie
    zamknęli kopalnie, pracy nie było i przestępczość skoczyła na łeb
    do poziomu "nie pokazuj się w tej dzielnicy po 22-iej".
    Ja miałem (Bytom). Podziękuję.

    I nie. Nie mówię że wszyscy pójdą kraść. Niektórzy skorzystają z pomocy
    rodziny, inni pójdą żebrać, inni dyskretnie kraść po sklepach,
    będą starali się korzystać z pomocy społecznej itd. Ale *zwiększy*
    to przestępczość na pewno.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl