  • Data: 2012-01-19 09:59:30
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/16/2012 11:08 AM, Liwiusz wrote:

    > Jest jeszcze trzecia opcja:
    >
    > 3/ Sędziowie PŁACĄ składki emerytalne i OTRZYMUJĄ emeryturę, ale państwo
    > się skapnęło, że taniej będzie, zamiast wypłacać im pensje brutto i
    > pobierać znów od niej składki, wypłacać im tylko pensję "minibrutto" i
    > potrącać tylko dochodowy.

    Nie bardzo rozumiem, dlaczego brak skladki byl dla ciebie tak logiczny
    (Sądzisz, że gdyby państwo samo sobie płaciło składki, to byłoby od tego
    "bogatsze"?), a z drugiej strony, nie dziwi cie "potrącać tylko dochodowy".

    Wszak tu i tu (skladki, dochodowy) pieniadze wedruja do panstwowego
    garnuszka.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org