  • Data: 2021-01-24 13:14:06
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.01.2021 o 12:59, Budzik pisze:

    > Wy na poczatku słuzby przysiegacie na rozporzadzenia czy na
    > konstytucje? Bo juz sie pogubiłem... ;-P

    A wiesz, że:

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-przysiega-ofi
    cerow-policji-bez-odwolania-do-konstytucji-funk,nId,
    4974441

    I dobre - kto to słyszał, żeby w czasie przysięgi padały obraźliwe słowa
    na "ka"!

    BTW - wiadomo jak tam sprawa z pomnikiem byłego już prezydenta, który
    znieważono koszulką z napisem "konstytucja"? Powołano już biegłego,
    który określił jak bardzo znieważające jest to słowo? Kulsony co
    wyciągały ludzi z mieszkań o 6 w tej sprawie po awansach za wzorowe
    wykonywanie obowiązków?

    --
    Shrek