    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Date: Sun, 24 Jan 2021 13:05:19 +0100 (CET)
    <6009af61$0$517$65785112@news.neostrada.pl> <rucb7d$msl$1@gioia.aioe.org>
    <600a119c$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <600a9008$0$519$65785112@news.neostrada.pl> <rue550$4ub$1@gioia.aioe.org>
    <600af484$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <ruev3p$1dit$1@gioia.aioe.org>
    <600b042d$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
    <ruf1up$se2$1@gioia.aioe.org> <600b39c9$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <600b74d4$0$31286$65785112@news.neostrada.pl>
    <600c0e47$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <600c1848$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <600c1d3b$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <600c5610$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <600c59b6$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <600d213c$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <600d5171$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <600d590b$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <600d5e2d$0$542$65785112@news.neostrada.pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Też. Prawo ma zostać uchylone w sposób w prawie przewidziany.

    To może inaczej: Jeśli prawo jest uchylane nie w sposób prawnie
    przewidziany "absolutnie wyjątkowo" to cały system prawa jest
    do dupy i do zaorania.

    To jak z wykonywanie rozkazów w wojsku: nie absolutnie każdy rozkaz
    powinien być wykonany ale jeśli odmowa wykonani rozkazu przestaje być
    czymś bardzo bardzo wyjątkowym to ile jest warte takie wojsko?

    --
    A. Filip