    Subject: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <xi4NH.1110$PKNd.627@fx28.ams1>
    <X...@1...0.0.1>
    <1uNNH.358545$bhed.249826@fx10.ams1>
    <X...@1...0.0.1>
    <zo6OH.706767$ipt.381559@fx01.ams1> <rub942$a3a$1@gioia.aioe.org>
    <7SLOH.554080$T8c9.241912@fx21.ams1>
    <600ba598$0$24051$65785112@news.neostrada.pl>
    <06POH.187548$1Wmb.86511@fx20.ams1>
    <600bdf5c$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <u_ROH.897300$hYm1.81204@fx41.ams1>
    <600bf182$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <m45PH.897506$hYm1.532970@fx41.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Sun, 24 Jan 2021 08:31:00 +0100

    > Wiadomo co sądzę, ale sądzę też, że nie można wrzucać wszystkiego do
    > jednego worka. Co innego bydlak pałujący pokojowo protestujące kobiety,
    > a co innego taki stójkowy od tego bałwanka. Nie wydaje mi się, że to ta
    > sama kategoria, choć może kwestia okoliczności i tylko okoliczności.

    No właśnie problem, że to jednak ta sama kategoria, tylko kilka miesięcy
    wcześniej albo jeden rozkaz wcześniej. Zresztą jak sam zauważyłeś
    rozkazy pochodzą z tej samej góry. Nie napierdala julek, bo dostał inny
    rozkaz. Dostanie napierdalać, to będzie napierdalał. No chyba że
    twierdzisz, że jak dostanie rozkaz pacyfikacji pokojowej demonstracji to
    jednak zdejmie mundur. Jakby pięć lat temu ktoś ci powiedział co się
    będzie odpierdalać, to byś powiedział, żeby nie zmyślał bo to przecież
    nie możliwe. Otóż możliwe. Otóż nasz grupowy policjant twierdzi, że
    pokojowe demonstracje popełniają przestęsptwa samym swoim istnieniem,
    wiec on nie ma problemu z napierdalaniem pokojowych demonstracji -
    przecież to są przestępcy i to że protestują przeciwko rządowi ich nie
    usprawiedliwa!

    > Nie chciałbym być obecnie w Polsce policjantem,

    Też im nie zazdroszczę. Ogólnie to bym nie chciał - już ci pisałem dlaczego.

    > Dylematy zaczełyby się gdyby ktoś mnie jednak zechciał
    > posłać.

    Widać ci co przyjechali większych dylematów nie mieli. Jak chodziło o
    podwyżki przed ochroną marszu 100 lecia niepodległości, gdzie odwalili
    zwykły szantaż, to nie mieli problemów z braniem lewych zwolnień i
    chwaleniem się epidemią psiej grypy. Co więcej zrobili sobie w
    internetach akcję "trzymaj linię" i otwarcie potępiali (często z
    dokładnością do konkretnych pokojów na kulsonariacie) tych co lewych
    zwolnień nie brali. Po czym nagle ozdrowieli a policyjna góra...
    załatwiała lekarzy dopuszczających przedterminowych ozdrowieńców do
    pracy Często przytargując po prostu lekarza na kulsonariat, bo prościej
    było jednemu lekarzowi przyjechać do kulsonów niż całemu kulsonariatowi
    do przychodni;)

    --
    Shrek