  • Data: 2021-01-24 11:59:59
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > Słuchaj, a cholera wie, w środku faktycznie mogła by być bomba :)
    > Nie wiem czy uczą takich stójkowych profilowania, pewnie jakiś
    > podstaw może, ale myślę, że w większości przypadków i patrząc na
    > to idealistyczni, to nie są ludzie, którzy powinni być
    > policjantami i w tym jest cały problem. A może i być by mogli, ale
    > ktoś ich powinien odpowiednio urobić, a urabia nieodpowiednio.

    Nijak nie rozumiem twojej argumentacji.
    Jeżeli uwazasz ze w kupie sniegu moze być bomba wiec nalezy takie kupy
    ochraniac to gwarantuje ci ze znajdziesz w Polsce tysiace takich kup a
    tutaj przyczepiono sie do jednej konkretnej.
    Wiec albo było coś wiecej (telefon ze zgłoszeniem ze w sniegu jest
    bomba) albo powód interwencji był pozorny.
    Co do urabiania - to znów cie nie rozumiem. Jezeli uwazasz ze sa zle
    urobieni to skad obrona? Uwazasz ze jest zle ale zgadzasz sie ze tak ma
    byc?

    > Etam. To jest wiedza typu nie wiesz jak sam byś się w danych
    > okolicznościach zachował bo wymądrzać się, że szlachetnie, z
    > honorem i bez wahania, to każdy. Ale pewnie prawda jest taka, że
    > większość z nich nie ma żadnych usprawiedliwiających okoliczności,
    > tylko jest im z tym wygodnie.

    I znow czuje jakies rozdwojenie jazni.
    Niby bronisz a jednak sie zgadzasz ze postapili zle.
    O moich postawach sie prosze nie wypowiadaj bo nie znasz mnie a ja
    wielokrotnie dostałem w dupe za to ze nie zachowywałem sie
    komformistycznie.

    > A tu jest jest protest?

    Aha, czyli twoim zdaniem tu chodziło o lepienie bałwanka?

    > Jestem pragmatykiem i parafrazując w duchu wyniosłym, bardziej mi
    > zalezy na ojczyźnie niż ginięciu za nią, żeby pokazać jaki to mam
    > kręgosłup.

    Bardziej ci zalezy na ojczyznie i dlatego widzac łamanie praw
    obywatelskich godzisz sie na to i akceptujesz ten fakt.
    No powiem ci ze nazwac to pragmatyzmem to trzeba byc bardzo gibkim...
    ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.