  • Data: 2021-01-21 17:55:23
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.01.2021 o 11:19, Olin pisze:
    > Nawet jeśli taki się trafi, to spowolni tylko ruch, a żaden samochód nie
    > wyląduje na poboczu albo latarni.

    No tu już by,m nie był taki pewien. Przy wyprzedzaniu samochód może się
    zderzyć z innym. Zamieszanie powodowane przez rowerzystę - zwłaszcza
    tych agresywnie korzystających ze swojej pozycji - może też prowadzić do
    poważnych wypadków.

    > Chcesz powiedzieć, że rowerzystów można wyprzedzać na gazetę, bo czasem
    > musisz przez nich zwolnić?

    Zdecydowani nie. Po prostu wskazuję to, że sprawa ma kilka punktów
    widzenia.

    --
    Robert Tomasik